31 oktober

31 oktober 2014 - Midwoud, Nederland

Tjoh, en dan ben je zomaar weer thuis!

De laatste dag in thailand heb ik een geweldige fietstour Door t hartje van bangkok gedaan!! Super leuk!! Een hele dag en meerdere malen ook op de rivier met een longtailboot!!
Savonds nog een gezellige avond op khoasan road gehad met een engelse backpacker die ook alleen zat! Redelijk op tijd naar bed gegaan om de volgende ochtend te vliegen naar jakarta!
Die dag kwam ik om 16.00 uur in het hotel aan in Jakarta! Heerlijke relaxte kamer, en savonds met een ander nls meisje, die daar ook alleen was, een gezellige avond met de muziekband van het hotel, zingend doorgebracht!!

De volgende rustig ontbeten,smiddags en beetje gezwommen en gepoold met margreet, en om half 6 werd ik met het shuttlebusje van t hotel naar de luchthaven gebracht!
Om 20.35 vloog ik richting Singapore waar we een uurtje uit t vliegtuig moesten zodat er getankt kon worden en t vliegtuig kreeg een schoonmaak beurt van binnen.
Vervolgens rond middernacht ging de vlucht verder naar Istanbul waar we rond half 7 am lokale tijd landen en om 08.00 ging de laatste vlucht naar Amsterdam! Alles sloot mooi op elkaar aan, en het ging allemaal zo voorspoedig! Om 11.00 landde ik en stonden me ouder, broer, schoonzus en kinderen op me te wachten!! Wat een welkom! En wat voelde dat weer fijn om ze te zien!!
Thuis was alles spik en span ; er stond een grote mand met boodschappen, een grote bos bloemen en op de deur en een welkom thuis A4tjr geplakt! Me moeder had nog petit fourtjes met welkom thuis erop voor bij de koffie!!
Wat een verassing!!!
Ik vind t heerlijk om weer thuis te zijn, lekker me eigen plekkie en spulletjes! En je besef des te meer na zo'n vakantie Hoe goed je t hier hebt!!
En ook besef ik heel goed hoe alles goed gaat is gaan!! Daar mag ik toch heel blij om zijn dat ik weer heel en veilig ben thuis gekomen! Het kaarsje gaat daarvoor aan!

Azië, wat was je een geweldige ervaring!!!!