vervolg 7, 8 en 9 okt.

9 oktober 2014 - Ba Đình, Vietnam

Af en toe gaat t niet helemaal goed met t posten van me reisverhaal en vergeet ie t laatste stukje!
Zo, dus eenmaal me spullen in me kamer achtergelaten! Zijn Steven en ik meteen de tour gaan plannen!
Het is een 3 dagen -en 2 nachten tour met de boot naar Halong Bay! Als je tijd heb Google t maar, dan kan je zien hoe mooi t is! Ik slaap dus op de boot en overdag ga je allemaal dingen op land bezichtigen. Alles is included; ontbijt, lunch en diner! Ja heb zonnebaden op dek en uitzicht op t paradijs! Heel veel zin in!!
Natuurlijk komen de foto's as soon as possible!

1. Linnie:
    9 oktober 2014
    Hey Jooooo, echt zo leuk om je verhalen te lezen ik geniet er echt van :). btw gefeliciteerd met Ruud. Heel veel plezier nog en ik wacht je nieuwe verhalen en foto's weer af. Dikke kussssss
  2. Mootje:
    10 oktober 2014
    Hee Jootje,

Wat een gave dingen heb je weer meegemaakt! En super leuk dat je steeds weer mensen ontmoet waarmee je het kan vinden.

Geniet nog van je trip!

X Mootje en de mannen.
  3. Simon Haring:
    10 oktober 2014
    Hoi Jolanda, hartstikke leuk, avontuurlijk en ondernemend zeg, zo'n reis naar het Verre Oosten te maken en ook heel leerzaam. Je hebt al veel gezien en je verveelt je daar geen moment te oordelen naar je reisverhalen. Goed zo, geniet met volle teugen, want voordat je het weet zit je weer in het koude kikkerlandje. Liefs XXX ome Siem en Casparine
  4. Daphne en Marjolijn:
    12 oktober 2014
    Hoi Jolanda, we hebben je reisblog bekeken en wat ziet het er allemaal gaaf uit zeg! Heel veel plezier nog en geniet ervan. Groetjes!!!