dag 6 7 8 en 9

9 september 2014 - Kuta, Indonesië

Vanaf 6 september tm 8 september zijn we erg actief geweest! Om zonsopgang te zien de 6e dag werden we om 03.00 opgehaald en naar een berg gebracht waar we omhoog gingen voor het uitzicht! Super mooi! Elke dag heel lang in de bus gezeten voor de volgende bestemming! Maar er was AC dus t was goed te doen, we konden lekker slapen op de weg daarheen! Volgende dag een ontzettende zware trip gehad naar de vulkaan Ijen!! Maar t was t zo waard!!! We zijn in de krater geweest!! Het was loodzwaar, een uur een helling op lopen om op de vulkaan te komen! Dan afdalen met allemaal rotsblokken! Maar we hadden een gids mee gelukkig, anders is t nog best gevaarlijk! Terug eenmaal uit de krater een stuk beter! Hierna gingen we Door naar de haven om vervolgens met de bus verder te gaan naar Bali!! En lekker effe uitslapen! Onze vriend Arjen zouden we meeten op een bepaalde plek! En vanaf toen had ik echt vakantie gevoel!! Lekker lounge en s avonds een mojito aan t strand!! Nou nou!! T enige nadeel is dar Bali alweer een stuk duurder is dan java! Het is veel toeristische dus hebben we besloten om t eerste nachtje een beetje knap een knap hotel te pakken en daarna weer wat goedkoper!! Het is vandaag 9 september. We gaan zo naar t strand!!
See you!! Geniet van de foto's!
Helaas kan ik er niks aan doen dat ze op kop staan dat doet de side zelf!! Gelukkig kan je ze evengoed zien! !

1. Rita Sinnige:
    9 september 2014
    Wat geweldig,ik volg je,echt gaaf.lieve groet
  2. Mootje:
    10 september 2014
    Jootje, hoe gaaf is dat! Een vulkaan in! En de trip er naar toe en weer terug! Je beleeft daar echt veel. Geniet ervan!
  3. Fenna:
    14 september 2014
    he lieverd ff later een reactie, omdat we nog meer verjaardagen hadden. Hartelijk dank voor je lieve felicitatie en helemaal uit indonesie, lief dat je aan mij gedacht hebt, xxx fenna