7, 8 en 9 okt.

9 oktober 2014 - Hanoi, Vietnam

Wat was bangkok heerlijk!
Je zou zeggen dat zo'n drukke stad niet de moeite waard is om 5 dagen te blijven, t is mij wel gelukt! Nu had ik natuurlijk Paul de Australiër ontmoet waar ik veel mee heb ondernomen! En de 2 dagen voor vertrek heb ik super mooi aan gezeten met 2 Nederlandse jongeren! Marijke en Ries, wat was het heerlijk ontspannen om eindelijk weer es Nederlands te praten zeg!! Heel toevallig zaten zij ook in de zorg dus we hadden wel wat gespreksonderwerpen haha!

Ik zou natuurlijk naar t zuiden gaan eerst maar t was of uren in de rij staan bij immigratie voor t verlengen van mijn visum voor thailand of gewoon een ticket boeking naar Vietnam, het is tenslotte maar 2 uurtjes vliegen en de ticket niet duur, mijn keus was gauw gemaakt!

Vanmorgen ben ik aangekomen om 9.00 in Hanoi! Geld gewisseld op t airport en opeens was ik miljoenen rijker!!
40.000 Dong is ongeveer €1,50 dus kan je nagaan!
Ik pakte een taxi en op naar t B&B Backpackers toeisten bureautje, het is een onderdeel van het Rendezvous hotel waar ik geboekt had!
Man man wat is t hier ook weer druk! Veel scooters wederom en iedereen toetert naar elkaar!
Eenmaal daar aangekomen, werd ik hartelijk verwelkomt door Steven! Hij noemt zich zelf zo omdat zijn viegnamese naam te moeilijk is voor toeristen om dat uit te spreken! Haha
Anyway! Me kamer gekregen, ziet er super uit! Groot en heb zelfs een bad! Alleen uitzicht op de muur, nou ja er moet wat aan mankeren en ik slaap er toch alleen maar!

1. Pap en mam:
    11 oktober 2014
    Nou Jolanda, we hebben gekeken hoor op de site waar je zit en het is net wat je zegt....een paradijs op aarde...schitterend..!!!
    Een goede keus om daar naar toe te gaan.
    We kijken alweer uit naar je nieuwe avontuur....!!
    Dikke kus......XXX