dag 4

4 september 2014 - Jogjakarta, Indonesië

Zo daar is ze weer!

Het is nu precies 00.00 en ik zal even vertellen van deze ook weer geweldige dag!
Vanmorgen uitgeslapen omdat we gister erg laat terug in t hotel waren en gingen slapen..-waardoor ook t ontbijt gemist- haha! Dus gingen we hier in de straat lekker ontbijten,- je krijg hier ook overal van die grote jetzers van smoothies met puur gepureerd fruit erin- en nu dus ook genomen, de vitamines ontbreken hier niet haha! Na t ontbijt bij een tourinformation gevraagd welke bussen we moesten nemen naar de beroemde tempels Prambanan!
We kregen een kaart mee en moesten een aantal keren uit de bus en op die halte weer een andere bus nemen, klinkt heel verwarrend! Maar t viel allemaal zo mee! Elke keer als we uit een bus stapte, gaf de buschauffeur t Door waar wij heen moesten en zo hielp de volgende buschauffeur ons weer! Ze zijn zo vriendelijk!! Allemaal bereid om te helpen!! Uit eindelijk kwamen we aan bij een halte waar geen bussen verder reden! Maar we waren nog niet bij prambanan! Maar al gauw kwamen er van die jongens naar ons toe, die ons natuurlijk om ons heen zagen kijken en dan vliegen ze op je af haha! Ja we zijn langs bijna alle tempels gebracht achter op de scooter! Zo leuk!! Van te voren natuurlijk een prijs afgesproken en vanaf half 4 tot half 7 -want toen toen was t al donker- alles bezocht! De bergen ook in, langs open vlaktes,krotjes waar de mensen wonen! En dat allemaal achterop de scooter, de wind was heerlijk zwoel warm! En iedereen kijkt blij naar je, zo leuk!!
De foto's kan ik hier niet bij dit verslag zetten helaas maar die zie je bij t kopje FOTO'S.
Bij 1 tempel moest je betalen voor entree maar dan zat er ook eten bij! En wat een mooi uitzicht van waar we aten! Ook speelden er nog heel veel kleine kindjes waar ik dan ook mee op de foto ben gegaan!
Eenmaal terug met de bus zijn we hier in de buurt nog lekker gaan eten! Wat rondlopen en nog bij een tourinformation een tour voor morgen gepland! Naar Merapi, een vulkaan die actief is maar wel verantwoord om daar de boel gaan te verkennen! Na dit hebben we nog een drankje gedaan! Danny een Indonesisch biertje genaamd Bintang en ik een flesje Mix Max, geen idee, was indonesisch en lekker! Nu nog laatste nachtje in hotel: Cristalit in Yogyakarta
het was een heerlijke dag en hoop dat jullie van de foto's genieten!!
Xxxx

1. Jessica:
    4 september 2014
    Wat klinkt het lekker meid! Fantastisch, dit zal je nooit vergeten! Geniet ervan!