dag 22

22 september 2014 - Bangkok, Thailand

SODEJU. .!! Dit was me het dagje wel hoor!!
Vanmorgen om 9.15 vanaf het hotel in Kuta, bali, vertrokken naar airport van Denpasar! Om 12.00 vliegen, alles was prima aangegeven en ook de vlucht van 4 uur lang was goed te doen!! Het is in Bangkok weer 1 uur eerder dan in Bali, dus met NL verschil ik nu 4 uur!

Maar goed, gisteravond had ik via TripAdvisor een kamer geboekt in een guesthouse, waarvan ik had begrepen dat het op 5 min.lopen afstand was van het populaire Kaosan road.

Dus eenmaal na t landen backpack opgehaald, ( altijd weer spannend of het nog heel is of niet zoek is geraakt)
En samen met een andere backpacker die ik had ontmoet na uit checken in de taxi op weg naar Kaosan road.
Zo konden we mooi de taxi splitten!
Eenmaal op kaosan road ben ik verschillende winkeltjes langsgeweest om te vragen waar vlakbij het adres was, wat ik liet zien op een briefje!
Far far, no walk!!
Ik denk huh t was toch hier vlakbij!
Dus ben ik ergens wat gaan drinken waar ze wifi hebben en heb ik toch gecheckt, had ik gister maar dubbel gecheckt, want t was inderdaad nog een half uur rijden met de auto!!
#÷%7₩₩×@##$!!!!
Ik dacht ik kan 2 dingen doen; lopen of gewoon t Door de vingers zien en maar weer opnieuw taxi pakken!
Natuurlijk ga ik voor de zekerheid, en gelukkig had ik een hele aardige taxichauffeur en uiteindelijk na bijna een uur ( ik had een prijs afgesproken gelukkig) door de traffic jam ben ik keurig voor t MHC - GUESTHOUSE afgezet!
Ik was zo blij, maar niet omdat ik dacht dat t niet goed zou komen maar t was inmiddels 18.00 en ik was kapot!! Haha

Het is hier top, ik heb een ruime kamer, met alles erop en eraan! Helaas zitten ze vol voor nog 1 nacht en moet ik morgen wat anders zoeken maar dat komt morgen wel weer!
Ik heb foto's geplaatst van t guesthouse, de staff is ook super vriendelijk en erg behulpzaam!
Ik ga zo eerst eens een knappe douche nemen en dan lekker ergens thais eten!!

Oja! Hoe is Bangkok eerste indruk! Veel schoner op de weg en minder chaotisch op de weg, het is wel druk maar niet iedereen rijdt met de hand op de claxon!