dag 26, tourdag Nr 2

27 september 2014 - Nong Han, Thailand

De 2e dag ontbeten we heerlijk; Mike had pittige scrambled egg gemaakt met ui op wit brood, er was ook jam en watermeloen! 9 mensen van de groep hadden maar 1 dag en 1 nacht dus die werden 10 uur opgehaald en ik en 2 Fransen bleven over met Mike de gids!
Wij gingen een half uurtje later ook weg en hebben een ontzettende spannende trektocht Door de jungle gedaan! Geen spannende paadjes maar ronduit best gevaarlijk!! Bij de eerste waterval heb ik gezwommen want t was al weer zo warm en klam dat je dat echt effe heerlijk vond! Mike maakte ondertussen van onwijs grote bamboo stengels grote mokken met zijn mes om bij de volgende stop noodles uit te eten! Hier dus heerlijk opgefrist en daarna weer verder; heuvel op via rotsen, heuvels af via paadjes langs steile afgronden! Rivieren oversteken via boomstammen en rotsen over en in het water! Uitendelijk bij een grote waterval waar ook een lokaal en heeeeeel primitief winkeltje was, gepauzeerd! Dit vrouwtje had een baby aapje als huisdier en dat aapje leek t ook echt naar zijn zin te hebben, was erg lief!
Hier de noodles uit de bamboe stengels gegeten en daarna weer verder! Uiteindelijk na een half uurtje kwamen we om 15.00 uur aan bij Mr & Mrs Chi waar we de nacht zouden doorbrengen! Ook dit was uiteraard weer zeer primitief maar erg gezellig! Mrs Chi maakte een heerlijke maaltijd met rijst en groente en kip met een heerlijk anijssaus! Normaal hou ik niet van anijs maar dit was erg lekker! De avond brachten we Door met het kaartspel 'chithead' en kaarsen als licht! Dit was erg leuk!
Uiteindelijk gingen we slapen en gelukkig had ik dit keer wel een klamboe!

1. Fenna:
    3 oktober 2014