dag 27, tourdag Nr 3

27 september 2014 - Nong Han, Thailand

Na een redelijke nacht met als wekker de haan op t erfgoed stonden we op om aan het ontbijt te beginnen! Gekookte eieren met wederom wit brood, jam en watermeloen! We gingen om half 11 weer op pad en na een klein uurtje gelukkig 'normaal' wandelen kwamen we aan bij een olifanten park!
Voor t eerst op een olifant gezeten! Oh my boeddha!! Wat was dat geweldig! Eerst een beetje eng zo op zo'n kolosaal beest, zittend in een mandje! Ik heb altijd zo iets van: het mag dan getraind zijn maar het blijft een dier en het blijft onvoorspelbaar! Maar alles ging goed en de Fransen hadden met hun fototoestel van mij een paar mooie foto's gemaakt wat ze later via email hadden doorgestuurd! Mijn batterij was leeg namelijk en ik had m nergens kunnen opladen! Na een half uurtje op de olifant gingen we raften! Na mijn ervaring de laatste keer met raften in Indonesië viel dit een beetje tegen helaas, niet echt spannend en geen extreem wild water! Maar ja je kan niet alles hebben en de natuur maakte een boel goed! Dat was echt geweldig! Na t raften gingen we mie als lunch eten en hebben we gewacht tot de truck ons weer kwam halen om vervolgens weer een uur terug te reizen, terug naar Chiang mai! Of eigenlijk San Sai in Chiang Mai waar ik verblijf! Afscheid genomen van de Fransen en Mike de gids!
Ik was redelijk op tijd terug bij me hotel: rond 16.00 uur en heb heerlijk nog van de zon genoten bij het zwembad hier met mijn boek! Savonds op de fiets een restaurantje opgezocht en eenmaal terug bij t hotel me blog bijgeschreven! Het is nu inmiddels 23.37 en ga zo slapen, weer in een knap bed;) morgen uitchecken en op weg naar Pai! Even verder naar t noorden! Dit zou ook erg leuk zijn en in trek bij backpackers! Ik heb een hutje geboekt daar en zal er na een 4 uur durende busreis arriveren! Ik weet niet of ik wifi heb daar maar jullie zullen t wel weer merken!
Geniet van de foto's en tot gauw!!!
Liefs mij

1. Ellen Sinnige:
    2 oktober 2014
    Geweldig jolanda het komt helemaal door dat je geniet.
    Lieve groetjes ellen
  2. Fenna:
    3 oktober 2014
    jollie ik vind t geweldig hoe je jullie reis vertaald xxxxx