vervolg op dag 24

24 september 2014 - Nong Han, Thailand

Er was wat verkeerd gegaan met het plaatsen want de laatste kwart van t vorige reisverhaal; dit werd niet geplaatst, maar goed na het eten ben ik even verderop gefietst, en ben een lokaal kapperszaak langsgeweest om te vragen of ze aan mijn haar wensen kon voldoen zeg maar, haha super vriendelijk hoor maar ze kon geen woord Engels!
Gelukkig de klant die ze op dat moment aan t helpen was wel dus na even wachten tot zij klaar was konden we via klant-tolk to toch verder! Erg blij met me korte koppie weer de deur uitgegaan!

Morgen ga ik beginnen met een 3 dagen- en 2 nachten tour!!
Bestaat uit markt,wandelen Door de jungle, olifanten park, bamboe-rafting lokale school bezoeken en 2 keer slapen bij één of andere stam in een hutje!

Ik had hier in dit hotel voor 2 nachten geboekt maar omdat ik morgen aan die tour begin mag het laatste nachtje wat ik geboekt heb bewaard voor als ik terug kom van de tour! Hoe fijn is dat! Kan ik mooi me backpack hier laten en als ik terug ben nog effe een comfortabel nachtje doorbrengen hier in dit fijne hotel voordat ik weer doorreis!

Nou jullie horen de verhalen dus over 3 dagen weer verder!!
Geniet van de foto's!!
Liefs mij

1. Rita Sinnige:
    24 september 2014
    Geweldig Jolanda,tot over 3 dagen,ik geniet er ook van.liefs tante Rita.
  2. Ellen Sinnige:
    24 september 2014
    meid wat een ervaring. Hij geniet maar ik geniet ook een beetje mee. veel plezier met je drie daagse tour.we lezen het wel weer.liefs ellen
  3. Pap en mam:
    26 september 2014
    Hoi Jolanda
    Als het goed is ben je nu onderweg,voor weer een nieuw avontuur...!!
    Ik had net ome Siem aan de telefoon en heeft waarschijnlijk ook deze tour gedaan, leuk hé ? en heb meteen je reislogger doorgegeven. Casperina vind het ook vast leuk om je te volgen.
    Ben benieuwd hoe je dit weer zal ervaren..!!

Liefs pap en mam.